Edzés

23.nap: Az első 10 km

Végül nem tudtam rávenni magam, hogy elmenjek hegyre futni. Esett is az eső, fáradt is voltam, nem volt kedvem a sárban csúszkálni. Viszont azt sikerült elérnem fejben, hogy lemenjek az utcára és Újpesten kocogjak kicsit. Volt egy tervem, hogy lefutok 10 km-t, de nem voltam benne biztos, hogy sikerül.

Edzés

22.nap: HHH idén harmadszor

 Térdkímélés okán most csak annyit terveztem el, hogy a középső tányért használom, nem váltok lejjebb. A Fenyőgyöngye utáni 400 m-en azért így is megszenvedtem...inkább felváltottam 2/3-ba, és kiállva nyomtam végig, mert éreztem, hogy combból nem fogom bírni. Egészen jó időt mentem ahhoz képest, hogy idén nem nagyon edzettem bringára. Úgy érzem, talán összejöhet az hogy megközelítsem a tavalyi PR-omat

Edzés

15.nap: Hármashatár-hegy trail

Tegnap tervben volt egy Vadálló-kövek futkorászás megint, de úgy elvariáltam (meg elaludtam) az időt, hogy nem fért volna bele egy Dömös-Budapest oda-vissza még a futáson kívül, így végül a Hármashatár-hegyre tettem a voksom.

Krónikám

Miért pont Mont Blanc?

Ezzel a bejegyzéssel kapcsolatban lehet, hogy csalódottságot fogsz érezni! Nem a Mont Blanc a lényeg. De tényleg! A Mont Blanc egy emblematikus hegy, amelyet szinte mindenki ismer, tudja (helytelenül), hogy Európa legmagasabb hegycsúcsa és egy olyan kvázi kézzel fogható végpontot jelent, amelyet könnyű felfogni, elképzelni, megfogalmazni. De közel sem ez a lényeg. Nagyon nem!

Technika

Egyensúly fejlesztés

Hetente legalább háromszor, de lehetőség szerint inkább minden nap végzek valamilyen egyensúly gyakorlatot dinamikus párnán, vagy súlytárcsákon állva. Ezen kívül a nyújtások is fontos szerepet játszanak az edzéstervemben, főleg a combhajlítók és a vádli nyújtása.

Edzés

8. nap: Tamásfalvi-kilátó “forced”

A hétvége mérlege 31 km és 1630 m szintemelkedés, amiben volt egy nagyon lájtos ferráta is (Kysel-szurdok). Ja meg fekvőtámaszozás a kilátó sziklaplatóján! A Hernád folyótól a Tamásfalvi-kilátóig egy elég jó tempót diktáltunk, így ezt betudtam edzésnek.

Edzés

2. nap: Vadálló-kövek teszt

A Dömösi templomtól indultam és egészen a Szentfa kápolnáig meglepően jó tempót futottam, szinte elfáradás nélkül az erdei ösvényen. Innen kezdődik a Vadálló-kövek meredek kaptatója, nyilvánvalóan innentől kezdődött a lassulás is. A Prédikálószékig nem is nagyon nevezhető futásnak a teljesítményem, inkább egy tempós gyaloglás volt, félúton erőteljes légszomjjal küszködve.

Edzés

1. nap: Egy kis bemelegítő bringázás

A tavalyi Hármashatár-hegyezés és Pap-rét körök idén elmaradtak és nem akarom elkövetni azt a hibát, hogy egyből túl nagy terhelést adok vissza a lábaimnak, így elsőre "csak" egy Csobánka kört mentem. Kihívás gyanánt pedig beiktattam szabályként, hogy a minimum áttételemet 34-22-es kombináción tartom.

Krónikám

Ma van hátralévő életem első napja

A szüleim a Richárd névvel áldottak meg annak idején 1987-ben, egy kellemes, nyári péntek hajnalon. De hogyan és miért is jött ez az oldal ide? Életemben először kialakult egy olyan cél előttem, amelyet szeretnék sikerrel véghez vinni és mintegy önismereti kalandtúra, végig kísérni és dokumentálni az odáig vezető ösvényt.