Tömegközlekedési reform?

És ím megszületik a mű…meguntam a várakozást a további kitöltésekre, így a meglévő adatokból fogom számolni, levonni, kiokumlálni a végső következtetéseket (ez konkrétan 59 db). Egyetlen ellenőrző mezőt csináltam csak a vizsgálati csoport reprezentatívságának vizsgálatára, ez a válaszadók neme volt, ami meglepően szépen példázza a Budapesti lakosság eloszlását, így ezt a pontot kipiálhatom. A továbbiakban minden értéket a Budapesti lakosságra vetítve jelenítek meg…

tömegközlekedés bkv jegy bérlet reform

Olyan kis anomáliákat figyelmen kívül hagytam, mint hogy nem jár bkv-val, de naponta több mint háromszor száll át…egyik kocsiból a másikba? Az már csak a kisebbik eset amikor valaki több mint háromszor száll át egy utazás alkalmával, mindezt tíz percen belül…bár ha ilyen tényleg létezik az meg a nagyon logikus közlekedési hálózat kialakításának okán lehet. bkv bliccelők idő alapú díjazás
Nyilván az itt szereplő adatok nem pontos értékek, csak a lakosság arányában megadott közelítés. Mivel azt nem tudtam megállapítani, hogy aki jegyet vett az minden alkalommal használta is, így az alábbi számok némiképp kisebbek lehetnek a valóságnál.

idő alapú tömegközlekedés hatékonyság megérné

A várakozásoknak megfeleően nagy népszerűségnek örvendene az idő alapú díjazás, rengetegen mondták, hogy valamelyik árazás mellett áttérne tömegközlekedésre. 2% akár még óránként 400 Ft-nál is többet lenne hajlandó fizetni.

tömegközlekedés idő alapú jegy felmérés

Sajnos ennek ellenére, a várt eredmény elmaradt, nem sikerült megközelíteni a vonaljegy rendszer bevételét, így valószínűleg azért nem vezették még be a mai napig sem a BKV-nál a külföldön elterjedt idő alapú közlekedési jegyet, mert nem érné meg az amúgy is veszteséges vállalatnak.

idő alapú tömegközlekedés reform

A rusnya és áttekinthetetlen infografikákért (már ha lehet annak nevezni) elnézést kérek, nem volt kedvem többet szöszölni vele, így is épp elég időmet vitte el a számolgatás, ami messze nehezebb és bonyolultabb volt mint azt eleinte gondoltam.