M0 félgyűrű

Megnyitották már ugye vagy 2 hete az M0 keleti szektorát, amely a 4-es főutat köti össze az M3-assal, így Monor felé anélkül tudok repeszteni, hogy akár egy fél centire is be kéne gurulnom a belvárosba. Már egyszer kipróbáltam, hogy milyen Gombáról járni dolgozni, a tapasztalat az volt, hogy ahhoz hogy beérjek fél9-re, legkésőbb negyed-hét fél-hét között el kell indulnom (és még így sem garantált hogy beérek). Ez ugye a legnagyobb jóindulattal is két óra az 51 km-es távhoz, ami 26 km/h-ás átlag sebességet feltételez, amiben benne van egy közel 30 km hosszú osztott pályás autóút is, ahol a törvényi szabályozással ellentétben 120-130-as tempót diktálok. Vagyis azt a maradék 21 km-t kell a városban megtennem, amit hogyha nem ismernék egy csomó kerülő utat, lehet hogy még plusz egy órát rászámolhatnék. Na most összegezve ez így elég szánalmas. Az a gondolat meg hogy itt valaha olimpia lesz méginkább az, de most ne politizáljunk.

Ez volt a pro, most jön a kontra (vagy fordítva?). Ma 6:50-kor indultunk el Gombáról, 7:15-kor már az M0-án voltam, majd 7:30-kor lefordultam a Külső Szilágyi útra, végezetül háromnegyed nyolc és nyolc között raktam ki Babómat a Forgách utcánál, majd még nyolc előtt pár perccel sikerült az iroda kulcsát is felvennem. 50 perc alatt tettem meg a 60 km-es kerülő utat az M0-t használva, ráadásul 20-30 perccel később indulva, amikor már nagyobb a forgalom is. Az 72 km/h-ás átlag. Szerintem baráti. A burkolattal nem vagyok kibékülve mondjuk. A beton felület egyenletlen, hullámos és az egyengetés következtében kialakult kis bemélyedések megvezetik a kereket. Kicsit olyan feelingje van mint a régi M7-esnek. Ettől függetlenül a 140-et simán bírja:)