Ape(c)h

APEH – [A] [P]icsáért n[E]m hallják [H]ogy szól a telefon? Elmondom, hogy mi fog történni, ha valaki információkat szeretne szerezni az adóhivataltól. Először is ugye civilizált emberhez illően keres néhány telefonszámot mondjuk az interneten, de előbb megnézi, hátha fenn van a keresett információ is, de ez elég naiv feltételezés. Tehát a telefonszámok:

412 54 00 – Pest megyei adóközpont – vagy foglalt vagy nem veszik fel….
450 40 07 – Budapesti adóközpont – ez mindig foglalt, kivéve munkaidő után?
412 74 60 – Északpesti adóközpont – ez is mindig foglalt…
06 40 42 42 42 – Ügyféltájékoztató központ – egy gép veszi fel és ügyintézőt még véletlen se tudsz kapcsoltatni?
06 70/30/20 339 5888 – Mobil ügyféltájékoztató – Egyszer kicsöng vagy kétszer, aztán foglalt jel (kinyomják)
450 40 00 ? Pest megyei ügyfélszolgálat -Kicsöng, felveszik, oppá, bingó!

Nyertem – gondolhatja ezen a ponton elhamarkodottan az egyszeri ember, de nem. Aki felvette a telefont nem tud tájékoztatást adni sajnos, de azonnal kapcsolja az illetékest. Persze az úgymond illetékes se tud segíteni, ezért megkérdezi a mellette ülő kollégáját, hogy kinek a telefonszámát adja meg. Megvan a szám, tárcsázunk 450 4000…nem veszik fel. Biztos ebédidő, akkor várakozás. Egy óra múlva redial, felveszik. Sajnos ebben nem tudnak segíteni, de adnak egy számot ahol igen….és ezt folytathatjuk a végtelenségig. És ha ezek után még a főnököm is lebasz, hogy miért nem intéztem semmit, akkor azt hiszem valamiben kárt teszek….